Ögonfransserum


Har vi inte all drömt om långa och förföriska fransar?! Nu är det möjligt utan dyr och krånglig fransförlägning på salonger. Detta serum är möjligheten till drömmen om långa, täta och tjocka fransar. Denna produkt börjar komma in allt mer i Sverige, men har funnits i många år i USA.

neuLash och rapidlash är 2 av alla dessa märken som finns. Produkten är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Med påstrykning en gång dagligen visar produkten otroliga resultat efter ca 4 veckors använding. Serumet skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. Serumet ska leverera nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande och föryngrande ingredienser, som alla förstärker befintliga fransar samt ökar tillväxten av nya, samtidigt som fransarna får mer lyster och blir mer elastiska. Varje frans får näring och energi som förvandlar tunna, spröda och korta fransar till kraftigare, mer välmående på ca 30 dagar. Man byter fransar var 6-8 vecka så man måste tappa de gamla först innan resultatet visar sig. Därför tar det ett tag innan resultatet visar sig. En läkare till en av mina kunder har kollat igen innehållsförteckningen coh godkänt produkten.

Jag fick det berättat för mig att denna produkt från början skapades av en läkare vars fru fått cancer och genomgick strålbehandling, som ledde till att hon tappde håret över allt. Så denna läkare skapade detta serum för att hans fru skulle kunna få tillbaka sina vackra fransar igen. Sen har en annan berättat för mig att man använde detta serum som ögondroppar till människor med en vis ögonsjukdom, och upptäckte då produktens egenskaper. Kan inte finna sidor eller studier på nätet som styrker detta, så jag låter detta vara upp till var och en att tro på eller inte.

Jag har testat rapidlash och min syster testade ett annat märke. Hon tyckte att hon märkte skillnad efter någon månad, jag kände inte samma AHA-upplevelse men det är nu ett par veckor efter när jag gett upp och slutat märkte jag skillnad. De blev längre, mörkare, tätare och nog allt var de lite böjda med. Får ta och börja med det igen. Dessa serum kostar en del, men det finns budget varianter från ex. L´oreal som kostar 179 kr mot RapidLash för ca 1500 kr (räcker ca 6 mån). Stor prisskillnad, frågan om det ger samma resultat?!


Resultat med RapidLash


___________

Kommentarer
Postat av: Sisterhood

Sv:Just nu har jag inget jobb som bartender. letar.. Har ev. fått jobb nere i Stockholm. :-)

2010-11-18 @ 10:52:22
URL: http://www.siisterhood.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hörde nått om att själva ögat kan få missfärgningar...vet inte om det stämmer?

2010-11-18 @ 13:17:24
Postat av: michelle

Susanne: Inget jag hört om, och inget jag märkte av det märke jag använde mig av. Man ska lägga det längs ögonfransraden. Man ska undvika att få in det i ögat.

2010-11-18 @ 14:36:06
URL: http://skonhetsexperten.blogg.se/
Postat av: isabella

ojj vilken skillnad :o

2010-11-18 @ 18:35:52
URL: http://donotsayashit.blogg.se/
Postat av: amandawilhelmsson

sv: tack! :)

det är ett halvblod, en welsh cob och ett gotlandsruss. :D

2010-11-18 @ 19:00:42
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Laila

åå så bra =)

2010-11-18 @ 20:03:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2012-03-18 @ 19:46:58
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0