Liquorice & Spirulina Wrap


Sparadiset är under ständig utveckling så nu har ägarna bestämt sig för att utöka vår behandlingsmeny med 2 nya behandlingar. Jag tänkte berätta om den ena idag. När jag höll på att starta eget så var jag i kontakt med en lakritsbutik för ett sammarbete. Jag tänkte göra en lakritsinpackning. Men starta eget planerna sköts upp när jag fick erbjudande om att börja arbeta på Sparadiset igen, då jag sa upp mig 6 mån innan.

Så nu har vi en ny behandling som heter: Liquorice & Spirulina Wrap
Lakritsroten som är en viktig ingrediens i denna inpackning, är känd för sina antioxidanta ämnen och används mycket i mediciner. Jag blandar sen lakritsroten med den berömda spirulina-algen som stärker immunförsvaret och rensar ut din kropp. Spriulina är även bra då den ger näring och lyster till din hy. Denna varma inpackning appliceras över kroppen, medan du låter inpackningen verka så ger jag en skaplmassage. Efter duschen kommer jag genomföra en fotritual som inleds med en varm aromahandduk, sedan masseras en mjukgörande fotinpackning in innan fötterna packas in i mysiga duntofflor. Därefter masserar jag in din kropp med ett välgörande Body Butter med cocos och lavendel som stärker din hy och gör den silkeslen.

Ska bli spännande med den här behandlingen. Jag älskar lakrits och killen har sagt att han vill vara den första som testar denna behandling. Behandlingen kostar 645 kr hos oss på Sparadiset. Man kan även lägga till 20 min eller 50 min massage om man så önskar.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter härligt :)

2011-04-19 @ 07:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0