Ansiktsbehandling med Whiskey för män


På Grand Hotel i Saltsjöbaden, Stockholm finns det en ansiktsbehandling med Whiskey för män. En riktigt manlig behandling. Jag jobbade lite extra där förut när jag var ledig från mitt vanliga jobb. En rastlös själ enda in i märgen.

Whiskymalt är basen i produkterna vi använder för herrar. Vi börjar med en avslappnande massage samt skön skalpmassage som stimulerar hårsäckarna. Därefter görs en avgiftande aktiv rengöring på huden vilket återföljs av en ansiktsmassage. Som avslutning appliceras en ögoncréme och återfuktande lotion.

Tycker det är väldigt bra med en ansiktsbehandling för män eftersom de ofta inte sköter sin hy lika bra som oss kvinnor. Män har den fördelen att de har en mer tålig hy och oftast lite tjockare. Så med rätt rengöring och ansiktscreme så kan de få en väldigt fin hy, som för kvinnor kräver lite mer produkter.

Jag vet inte riktigt om jag tror att Whiskey kommer göra några underverk mer än att ge lite näring, så det är nog lukten som lockar mer. Ska se om mannen min uppskattar behandlingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0