SpinLash


Igår hade vi glöggfest med jobbet som erbjöd julklappsbyte, tipspromenad, mat, vin och julklapp från jobbet. Vi har tidigare fått nominera våra medarbetare till följade kategorier:

Årets:
* Medarbetare
* Partyprinsessa (fyllo)
* Gladaste
* Problemlösare
* Initiaivlösare
* Slitvarg

Jag fick utmärkelsen årets initiaivtagare med motiveringen:
Michelle kommer alltid med nya idéer och får alltid saker gjorda. Hennes tanke är alltid god. Finner nya vägar till förbättring för både Sparadisets utveckling samt för personalens bästa.

Men nu får jag sluta skyrta om mig själv och komma till skott om vad jag skulle rekommendera om iddag. Jag fick min julklapp från en medarbetare på Söder. Har ni hört talas om SpinLash? Jag har då inte gjort det.

Med hjälp av SpinLash så ska man få längre och tjockare fransar på ett par sekunder. Den både böjer och gör ens fransar långa och fylliga men även ordentligt separerade. Man får inga klumpar i fransarna som en del kan få med mascara. SpinLash roteras försiktigt 360 grader så får man de mest perfekta fransarna. Man kan använda sin egen mascara om man inte önskar använda den som följer med paketet.

Jag testade den idag och tjejerna på jobbet märkte att jag gjort något annorlunda med fransarna. Den separerar verkligen fransarna. Dock tyckte jag den snurrade lite långsamt men ska testa och byta batteri. Jag tog min egen mascara.

Pris: 249 kr (de flesta sidor jag sett på internet skriver att den kostar 735 kr, men är nedsatt till 249 kr nu).

Update: Den finns för 39 kr på Edet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0