Bästa varmvaxet


Är det något som jag älskar med mitt yrke så är det vaxning. Jag gillar alla typer av behandlingar men vaxning tycker jag är väldigt roligt. Helst intimvaxning, axiller eller ansikte. Vi har en praktikant hos oss på Sparadiset som blir klar med sin utbildning i maj. Idag har jag lärt henne lite om vaxning. Om kallvax och pratat om varmvax. Hon fick vaxa mina ben, så med lite övning så kan hon det där perfekt snart. jag råkar ju vara en väldigt bra lärare :-)

Tänkte jag skulle vaxa mig lite själv här hemma nu och då måste jag bara rekommendera det bästa varmvaxet som jag testat. Perron Rigot gör ett fantastisk varmvax som är följsamt, går inte söder så lätt och tar med håret bra. Passar till axiller, intimvaxning och ansikte. Cirépil EuroBlonde wax - heter vaxet. Det måste ni testa. Helt fantastiskt.

 

______________

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej, undrar lite vart du får tag på det vaxet, har letat överallt men hittar det inte.

MVH

Zandra

2011-04-14 @ 17:35:38
Postat av: Sofie

Hej, Jag är oxå på jakt efter just detta märket i vax, både kall vax och varm vax. Vet du vart man kan beställa??? finns det någon svensk återförsäljare? Tacksam för svar för jag letar som en tok.



MVH Sofie Egonsson

2011-11-02 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0