Biotherm Lait Corporel


Man kan tycka att när man har en sambo som arbetar med hud- och kroppsvård så borde man lyssna på henne. Men det gör inte min karl i alla fall. Han använder sina produkter för han tycker att de luktar gott, han bryr sig inte direkt om det är bra eller inte för huden. Min kille använder biotherm och det är inte det bästa för hans hy produkterna ger han torrare hy. Han använder dem gärna i duschgele och bodylotionen. Jag har använt denna bodylotionen och de återfuktar inte min hud men den luktar gott i alla fall. Jag tycker kanske att det skulle haft mer mjukgörande och återfuktande ingredienser. Men testa den om ni vill, min karl älskar den i alla fall



"Biotherm Lait Corporel är en populär body lotion med en fräsch citrusdoft. Lait Corporel har en trefaldig effekt: Den reparerar fjällande hud, återskapar hudens naturliga barriär och skyddar dess naturliga elasticitet. Biotherm Lait Corporel absorberas fort av huden och ger den en len och sidenlik känsla." Rek. utpris 315 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0