Buxom Lip Plumpers


Ett läppglans som jag är helt beroende av är såklart Id. Bare minerals Buxom Lip Plumers. De ska ge riktigt fylliga, sensuella, glänsande läppar. Något som du hittills bara har drömt om? Inte längre enligt Id.! "Ge naturen lite hjälp på traven med Buxom Lips. Den läckra lip plumpern fyller ut läpparna snabbt och säkert samtidigt som den vårdar läpparna, ger en fin färg och en strålande glans. A- och E-vitaminer ger näring och skydd samt gör läpparna riktigt mjuka och kyssvänliga."

Kyssvänliga vet jag inte för min kille vill då inte kyssa mig när jag har kladd på läpparna som han så milt uttrycker sig. Vet inte riktigt om jag tycker att läpparna blir så mycket fylligare men färgen sitter bra, det pirrar väldigt skönt i läpparna (är nog mentol i ) och de finns i många fina färger. Jag köpte fakiskt något som jag annars inte brukar använda, den röda färgen. Omväxling förnöjer så jag köpte Ruby. Tycker även att läpparna känns mjuka och fina efteråt. Innehåller mineraler men även en del kemiska ämnen.

Kostar ca 330 - 340 kr ute i butik och på visa hemsidor. Finns säkert billigare ifall man letar lite.

Måste nog skaffa mig en bättre kamera!! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, buxom är sjukt härligt men tyvärr vansinnigt dyrt om man vill köpa det på vanlig affär.

Förresten, jag har en request! Skulle vara intressant att höra vad du tycker om Elisabeth Ardens Eight Hour Cream, som är så vansinnigt hyllad i media osv.

2011-06-29 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0