Faux Tan Sunless Tanner


Kan inte låta bli att nämna Id Bare Minerals Faux tan sunless tanner. Donnabeauty har lite rea på ID bare minerals så jag har fyndtat lite nytt smink. Brukar blanda lite efter hur huden är. Jag tycker att det här är en av de bättre brun-utan-sol som finns. Ger fin färg, luktar inte illa och färgar inte av sig så mycket. Jag älskar den! Man blir naturligt snyggt gyllenbrun! Man kan ha den både på kroppen och i ansiktet då den inte täpper till. Efter att man smörjt in sig tex på kvällen så kan man se fläckig ut på morgonen, men bli inte rädda! För när du duschar försvinner överflödet och din riktiga färg kommer fram.

128 ml kostar 329 kr.


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter intressant med den där! BUS är ju annars sjukt svårt... tycker inte det blir bra hur mycket jag än peelar och har mig innan!



Efter ca 2 veckor med Dermanordgrejorna tycker jag mig märka lite, lite skillnad! Känns lite mer återfuktad och mikropormaskarna jag har i pannan verkar vara lite färre! Hoppas det blir ännu bättre =)

2011-06-27 @ 21:23:05
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0