Djuprengörande ansiktskur


Typiskt att efter jag gjort min kunds ryggbehandling fick jag en fin praktig inåtvänd finne mitt på hakan så efter ett par dagars tålmodigt väntande utan en förbättring fick jag nog. Jag ska ju trotsallt ha en härlig fest på lördag. Så idag när jag kom hem från jobbet började projekt: Bort med gigantisk finne.

Rengöring: Kerstin Florian correcting cleansing foam (salicylsyra och lugnande gurkextrakt)
Dubbelpeeling: Dermanord AHA & Jojoba scrub + Exuviance 20 % AHA-syra
Djuprengörande mask: Decleor glay & herbal masque (djuprengörande och lugnande) + Babor Pure ampull (teetree)
Creme: Babor pure ampull + Exuviance bleamish treatment + Babor moist intesiv cream



Får se om denna djuprengörande kur hemma hjälpte eller inte... Uppföljning följer :-)
_____

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0