Dry hands


Som jag tidigare nämt så dansar jag polefitness eller poledance som andra gärna säger. När man kommer upp i högre klasser krävs det en hel del styrka och att man har bra grepp. För att jag ska få bra grepp och inte glida så smörjer jag in händerna och ibland insida lår med Dry hands - the ultimate gripping solution.



"DRY HANDS är lösningen för dig som ibland har problem att få grepp om stången på grund av fukt/perspiration på händerna. Händerna håller sig helt torra och du får ett perfekt grepp utan att det klibbar eller lämnar puderrester" Funkar även till andra sporter där man inte kan ha fukt på händerna...



Finns hos Kerstin på vidaomkring vid Fridhemsplan.

29 ml 100 kr
59 ml 150 kr


Kommentarer
Postat av: Julia C

Vart går du på detta och vad kostar det! Jag har letat runt i evigheter... Är det OK för mig som är under 18 att träna polefitness? (jag är 16 och ska fylla 17)

2011-05-31 @ 20:19:43
URL: http://makeupisart.blogg.se/
Postat av: Linda Writingl

Ja hur skulle man klara sig utan dry hands. Kul att hitta ännu en Pole blogg, vilken ort håller du till på?

2012-01-12 @ 18:18:18
URL: http://writingl.blogg.se/
Postat av: Linda WritingL

Ajdå jobbigt med knäskada, hoppas det läker bra och att du snart är back on the Pole. Men bättre vila lite för länge än att slita upp/ skada sig igen. Jag håller till i Piteå, här finns inga studior så lär mig själv så gott det går =) Kom i alla fall längre än vad jag trodde jag skulle göra, mitt långsiktiga mål just nu är shouldermount.

2012-01-14 @ 13:05:26
URL: http://writingl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0