Honey & Apricot Body Scrub

Honey & Apricot Body Scrub

heter en av våra nya behandlingar på SPARADISET. Jag har tidigare berättat om lakrits- och spirulina inpackning. Vår Honey & Apricot scrub börjar med att en varm honungsblandning (ekologisk olja och honung) ringlas över din kropp, sedan strösslas ett  aprikoskärnemjöl över honungen och blandningen masseras in med fasta tag.En svag doft av honung sprider sig i rummet. Den här behandlingen passar dig som har lite känsligare hud. Terapeuten följer ett mönster på din kropp som främjar energiflödena där ny energi kommer till ditt hjärta och gammal energi rensas ut. Behandlingen ökar blodcirkulationen och är snäll mot din hud som blir elastisk och mjuk. Efter duschen tar din terapeut hand om dina fötter i en fotritual med en varm aromahandduk och mjukgörande inpackning. Därefter masserar du in med ett välgörande Body Butter med cocos och lavendel som stärker din hy och gör den silkeslen. Välj även till 20 min eller 50 min massage och din dag blir fulländad!

Honey Scrub 45 min 645 kr

Honey Scrub + 20 min massage 925 kr

Honey Scrub + 50 min massage 1125 kr


En grymt härlig behandling att både ge och få. Bra att göra en kroppscrub inför solsemester så att brännan håller sig längre. För när man scrubbar kroppen så tar man bort döda hudceller och fräsch ny hud kommer fram. Man byter ut sin hud var 28 dag, längre period när man blir äldre. Så tar man bort dessa döda hudceller så håller brännan längre för att ömsningen av huden...Glöm inte SPF till solningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0