Magnetic Nails


Blivit lite dåligt med uppdatering nu när jag börjat jobba igen efter knäoperationen. Varit så mycket på jobbet som jag var tvungen att göra när jag varit borta. Idag hände det en ganska äcklig sak enligt min mening. Jag hade en djuprengörande ansiktsbehandling och min kund hade en ganska stor inåtvänd finne som var infekterad som hon ville bli av med. Jag gjorde ett litet försiktigt med en lancett och sen pumpa lite försiktigt ut allt var som kom och till sist kom pormasken, jag tryckte och den sprutade upp i ansiktet på mig!! Usch vad äcklligt men vi skrattade åt det sen för det såg himla roligt ut.

Men nog pratat om det. Som ni vet så testade jag permanent lack för lite mer än 1,5 vecka sen. Tyckte att shellacket från Creative nails kanske var något tjock och funderade om på det inte skulle börja lossna och idag började kanterna lossna, kanske har det med att göra pga 2 dagars renovering på jobbet. Eftersom jag inte var nöjd med Shellacket så beställde jag hem hollänska Magnetic Nails, som kom idag. Tydligen ska det vara gel av klass med hög kvalité med bra priser. De har ett brett sortiment av gelprodukter men även andra nagelprodukter med allt från silke till tävlingsutsmyckningar. Med att de erbjuder så pass bra priser så erövrar de Europas nagelsalonger och det var så jag kom i kontakt med dem. Bra priser.

Magnetic har bra fästfrmåga och deras geler finns i över 70 färger (så det borde finnas någon färg som man gillar) som är skonsammare för kundens egna naglar. Gulnar inte. Jag köpte så jag kunde göra permanent färg och dessa var väldigt tunna och lätta att applicera. Dock svårt att måla på sig själv med den vita färgen. Resultatet blev fint och gick snabbt så nu får vi se om det håller för min vardag med renoveringar, spa, träning och allt slarv där i mellan. Lägger snart upp resultat av Magnetic.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0