Damn Heels


Nästan alla kvinnor känner igen känslan av bultande och svullna fötter efter en utekväll med sina högklackade partyskor. Jag är en av dem, som får ömmande fötter som jag knappt kan gå på även att jag lagt i mjuka inlägg. Men jag älskar att ha på mitt högklackat så mina långa ben blir ännu vackrare. Men efter såna härliga utekvällar kan jag vara riktigt öm i föttera, även dagen efter. Jag har nu börjat ta med mig ett par plattare skor i väskan som tar stor plats.



Men nu har räddningen kommit. Har ni hört talas om Damn Heels - saving women from their (beloved) damn heels? Inte? Då har ni missat något. Grundare är Hailey Coleman som efter gått en timma i London barfota efter en efterfest bestämnde hon att nu får det vara nog. Och då föddes Damn Heels.

Damn Heels är vikbara ballerinas som man får i en liten väska som man kan veckla ut till en större väska när man tagit bort ballerinaskorna. De kostar 249 kr och ni kan finna dem på DamnHeels. Skorna fanns i svart, guld och silver. De finns i storlekarna:

Small 5/6 36/37 3/4
Medium 7/8 38/39 5/6
Large 9/10 40/41 7/8
Extra Large 11/12 42/43 9/10
Amerikanska, europeriska och engelska storlekar.
bag_477.png
Väskan ska få ett annat mönster och en annan väska. Jag ska då köpa mig ett par när den nya väskan kommit. Ska bli spännande och se hur företaget kommer utvecklas. Flopp eller topp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0