Magic energy


För ett tag sen skrev jag på någon sida där man kunde få Magic till jobbet. Man skulle motivera varför just vårt arbete behövde Magic. Så idag kom de till oss med lite Magic. Vet inte om det beror på att jag skrev det en riktigt bra motivering eller att de bara gick runt och delade ut. De ligger nu på kylning på jobbet.

Natural Magic Energy är en god dryck fylld med energi från naturen. Den är helt fri från smakförstärkare, färgämnen och konserveringsmedel. Smak och färg kommer från frukt och bär. Den hämtar sin kraft från naturliga råvaror som Guarana, ginseng och koffein. Tillsammans ger de dig en uppiggande effekt och långvarig energi, samtidigt som de stärker din koncentrationsförmåga.

Effekten på Magic kommer in i tre olika steg:
* Inom 5 min går socker och fruktos ut i kroppen och ger en snabb energikick.
* Efter 30 min till 1 timmer gör koffein och guarana sig tillkänna och verkar i 4 timmar.
* Ginseng börjar verka verka efter ca 1 timma och ger verkan upp till 6 timmar.


Jag ska testa dem imorgon på jobbet. Jag har inte druckit dem förut utan brukar nästan alltid köpa Redbull. Glasflaskan kommer endast säljas på resturanger och caféer. Burkarna köper man i affären. Positivt i alla fall att de kom och delade ut lite energi. Do more, be more...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0