Maria Åkerberg - Face balm Neroli


Jag är inget stort fan av Maria Åkerberg (fd. Dermanord), för hon är väldigt otrevlig och speciell att ha att göra med. Sen gillar jag inte alla deras produkter heller. Men det finns några guldkorn i hennes sortiment som det gör med alla hudvårdsserier.

Jag var igår ute på Djurönäset för att hjälpa en vän på deras SPA. En supermysig konferansanläggning med härliga behandlingar. Så när jag kom dit igår låg det en påse med mitt namn på. Då hade jag fått en produkt som tack för hjälpen. Jag fick Maria Åkerberg - Face balm. I love it. Perfekt så här nu på vintern när kylan tränger sig på och huden blir torrare. Det är väldigt fryg och man tar väldigt lite av den. Balmen gör huden mjuk och ökar fukthalten och passar alla hudtyper. Neroli stärker huden och verkar lugnande och balanserande.
Balmen kan man använda som dag och/eller natt beroende på hudtyp och beroende på väder. Balmen skyddar mot kyla och vind och är därför lämpling att under vinterhalvåret även användas som dagcreme. Den borde finnas i varje badrumsskåp nu till hösten...


Och för dig Sussi. INCL: Simmondsia Chinensis (Jojobaolja kallpressad), Cera Alba (Bivax), Squalane (från olivolja), Caprylic/ Capric Triglyceride (från kokos), Persea Gratissima (fett från avocado), Phytosterols (från avocado), Olea Europaea (Olivolja kallpressad), Butyrospermum Parkii Butter (Sheasmör), Borago Officinalis (Gurkörtsolja), Rosa Rubiginosa (Nyponfröolja), Citrus Aurantium Oil (Neroliolja), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin Antioxidant).



Pris: 50 ml 295 kr, 10 ml 130 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0