Skatterazzior ska fälla thaisalonger som säljer sex


I Dagens Nyheter står det att skatteverket och polisen tror att allt fler thaimassage ställen säljer sexuella tjänster. På 2 år har thaisalonger ökat från 90 stycken till 190 stycken. Så nu hoppas skatteverket att deras skatterazzior ska minska antalet. När de för 2 år sen gjorde kontroll av dessa tahisalonger såg man att de fifflade med korthanteringen och att de betalade för lite arbetsgivaravgift. Vilket kan förklara varför de kan ha sina låga priser på massage. 300 kr för 60 min massage är väldigt bra pris men det ger terapeuten en väldigt dålig timlön. Många hemsidor som erbjuder thaimassage visar upp lättklädda massöser på sina hemsidor, i utmanande poser och med suggestiva budskap om hur den erfarna personalen kan tillfredsställa kundens önskningar. 2009 fälldes en 60 årig man som hade 5 olika thaisalonger sen en polis gick dit på massage och terapeuten erbjöd happy ending. Polisen hade avlyssningsutrutning på sig. Jag ser fram emot att se hur många thaisalonger som nu kommer försvinna.

Långt ifrån alla salonger säljer sexuella tjänster, thaisalonger som vanliga. Där jag jobbar får vi både mail och samtal av manliga kunder som frågar efter happy ending. Männen kan även antyda det under själva massagen när de kommer. Vi ger inga sexuella tjänster utan vi är ett seriöst företag. Vi blir väldigt irriterande när män inte har större respekt än så till vårt yrke. Sen om jag skulle ge en man happy endning så skulle massagen kosta mer än 645 kr som den kostar för 50 min hos oss. Jag värderar mig själv så mycket mer att ingen man skulle ha råd att betala för det. Sen undrar jag hur männen fungerar som är villiga att betala för sex, kan man inte tillfredställa sig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0