Bare minerals har släppt en hudserie


Precis hemkommen från en weekend på Malta hade jag tänkt skriva om deras SPA men när jag läste min inkorg så insåg jag att jag missat helt och hållet att Bareminerals har släppt en hudserie, så den pratar vi om idag.

"Nu är bareMinerals hudvårdsserie Skincare äntligen här! bareMinerals Skincare hämtar kraft ur jorden för att ge en klarare, mer ungdomlig hy, med den där fantastiska, naturliga bareMinerals-lystern!
Seriens huvudingrediens, det egenutvecklade ActiveSoil Complex, utvinns ur näringsrik, jungfrulig jord och innehåller en rik mix av 72 essentiella mineraler med hudförbättrande effekt. bareMinerals Skincare ökar cellförnyelsen och har ett väsentligt högre antioxidant-innehåll än till exempel blåbär och granatäpple. Tack vare formulans unika sammansättning slussas de aktiva ingredienserna ned i huden som på ett optimalt sätt tar upp och behåller fukten. Resultatet blir en spänstigare hud med ny energi.
" /hudoteket

Priserna ligger mellan 279 - 779 kr. De har allt från rengöring till blemish treatment. Dem får jag berätta om en annan dag men nu finns det hopp där ute att fler kan sluta använda Nivea, Clinique och ProActive.


Kommentarer
Postat av: S

Give me INCI plz :) hehe

2011-09-11 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0