SPA vinst


På jobbet har vi haft en tävling mellan Östermalm och Södermalm. Man kan väl säga så här att jag vann överlägset med över 30 p och 2:an på östermalm hade 1 p. Ägarna frågade varför de andra inte satsat mer på tävlingen. Tess svarade att hon höll på i början tills jag upptäckte tävlingen. Tävlingsinriktad som man är så slet jag hårt. På Söder ledde Elin med sina 16 p. Men i alla fall jag ska inte berätta hur bra jag är.

Priset blev att få gå på SPA med vinnaren på söder och båda ägarna. Vi ska få gå till Element Spa, på Clarion Hotel vid Skanstull. Vi ska gå tillsammans den 13 sep, på arbetstid 11-14 och avnjuta några timmar ren avslappning. De är ett ayurvediskt spa, så de skiljer sig mot vårt koncept som vi har på sparadiset.

Jag tänkte ta en av dessa behandlingar. I priset ingick en 50 min lång behandling men går det att uppgradera den så blir det den längre behandlingen. Vattenbädd lät intressant och indisk massage ska bli en fantastisk upplevelse.

Elements Spa Massage & Body Wrap 45 min /Här har vi kombinerat två av våra mest unika behandlingar, vår egen konceptmassage med inspiration från både indisk och svensk, klassisk massage samt kroppsinpackning med örter och vila i Soft-Pack, en varm vattenbädd. Njut av en välgörande kroppsinpackning och därefter Elements Spamassage för rygg, nacke och skalp. 950 kr.

Elements Spa Herbal Aroma Blossom Wrap 80 min / Njut av en underbar örtinpackning som verkar rogivande och utrensande. Behandlingen inleds med applicering av inpackning, örter och olja som får verka i vår unika Soft-Pack. Du vilar helt viktlös inbäddad i en varm vattenbädd. Njut av musik, värme och underbara dofter. Vi mäter din puls före och efter inpackningen. Därefter fortsätter behandlingen med en skön Elements Spamassage från topp till tå med varma oljor. Kurdryck med örtextrakt ingår. 1 450 kr.

Ser verkligen fram emot den här dagen. Ska bli så skönt att själv få behandling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0