Uniq One All In One Treatment


Den här månaden har jag handlat allt för mycket hårgrejer och jag har verkligen inte hållt min budget. Men i alla fall när jag var hos frisören Cecilia på Grannen å jag i Hägersten så köpte jag ett schampo för volym och en spray som man ska ha efter duschen. Jag tänkte berätta om den här sprayen för den ska tydlgen vara unik - en världsnyhet.

Uniq One All In One Treatment

Den första leave-in kuren i sprayform med 10 fördelaktiga egenskaper.

 

1. Återuppbygger skadat hår

2. Tillför glans och eliminerar frissighet

3. Skyddar vid värmestyling

4. Gör håret silkesmjukt

5. Färgbevarande med UVA/UVB-skydd

6. Gör håret lättare att styla

7. Gör håret medgörligt

8. Ger en hållbar frisyr

9. Förebygger kluvna hårtoppar

10. Ger naturlig fyllighet

 

För 150 ml får man betala 149 kr. Helt ok pris för allt den ger om det nu funkar. Det går att köpa den hos frisörsalonger men ävem på nätet. För gör den allt den sger att den ska göra är det en fantastisk produkt. Jag har testat den några gånger och den känns bra. Håret blir verkligen mjukare och min kollega tyckte att hennes hår inte blev lika frissigt dagen efter samt att den luktade väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0