System 4 - shampoo


Jag har länge dragits med hårbottensproblem. Ni vet, jag kunde inte ens ha en svart tröja på mig för jag mjällade så himla mycket. Frisörerna jag gick till gav mig olika mjällschampo men ingenting hjälpte. När jag väl flyttade till Stockholm och frågade min nya frisör om vad jag kunde göra. Då berättade hon att jag hade seborré och inte mjäll. Köpte ett svavelschampo på apoteket och efter ett par tvättar var "mjället" borta. Sen ska man underhålla detta genom att tvätta håret då och då med mjällschampot. Dock tycker jag att svavelshampot är lite för starkt så jag testar nu ett annat schampo.

Jag använder nu ett effektiv special schampo för att behandla fet mjäll och seborré. Avlägsnar mjäll, lugnar irritationer och klåda i hårbpotten. Skifferolja renar ut talgkörtlar och balanserar talgproduktionen. Schampot är maximalt återfuktande. Ger Volym samtidgit som den bevarar färg och glans. Detta schampo är även perfekt för dem med psoriasis i hårbotten. Massera in och låt verka i 5 min.

Doft och parfym fri. Ph 4,7


Pris: 129 kr på wonderhair.se

4 Shale Oil Shampoo

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0