Köpt min första BH efter bröstoperation


Idag köpte jag äntligen min första BH efter bröstoperationen. Det har varit ett evigt letande efter en BH som är snygg och som passar mina bröst. Jag köpte en från Salming efter att testat flera BH:ar. BH:n har inte spets, sånt som jag gillar. Det är en enkel T-shirts BH, utan vaddering eller push-up (känns ovanligt att titta på vanliga BH.ar, när man är van vid sina platta man hade innan). Det verkar som att mina bröst har blivit en 65 F. E kupa är för liten just för tillfället men ska testa om några månader och med andra märken. Jag stör mig fortfarande på storleken när det gäller kupor. Undra vart alla andra köper sina BH:ar som har större bröst än mig?! Tänk på det när ni ska göra en bröstoperation att det är väldigt svårt att hitta BH:ar i ens storlek. Man kan inte längre gå på HM och köpa en BH för 99-149 kr. Man får gå på Twilfit och andra butiker där de kostar runt 500 kr minst och sen är det svårt att få tag i storlekar. Man kan tycka att det ska finnas mer i butikerna med tanke på hur många det är som har silikon nu för tiden.

Pris: 499 kr, men jag hittade den på Barkaby Outlet för 99 kr :)




Kommentarer
Postat av: Ewa

Tror ändå att det är fler som inte har silikon än silikon fortfarande och därför gör de fortfarande i de storlekar som de säljer mest utav. Nätet kan du säkert hitta massor med bh's i större storlekar.

2012-02-28 @ 15:34:16
Postat av: michelle

Det är nog sant men det är väldigt många som har silikon oxå så det borde finnas mer varierat. Oftast blir BH:arna så himla fula i stora storlekar

2012-02-28 @ 17:07:55
Postat av: Anonym

www.figleaves.co.uk

Www.change.com har du kollat där ännu? De har upp till j kupa och gör likadana bh i små o stora storlekar. D enda som skiljer är att push up försvinner i de större storlekarna.

2012-02-29 @ 03:04:01
Postat av: Veronica

Hej!



Tack så hemskt mycket för att du delar med dig av dig bröstförstoring, med bilder och mycket bra information! Jag har funderat på operation i över 10 år, jag är galet missnöjd med mina bröst då jag också har en A-kupa och en B-kupa.. Jag har läst väldigt mycket på nätet, och har fastnat för Proforma då många verkar nöjda med dem och de har bra priser. Jag trodde att jag var säker på att jag ville ha anatomiska proteser för att de ser mest naturliga ut, men så läste jag det du hade skrivit att de är mest för personer som inte har några bröst alls från början? Och du har valt vanliga runda och dina bröst ser verkligen jättefina ut!!

Tack igen för en jättebra blogg! Fortsätt gärna skriva om din bröstförstoring så vi får se hur slutresultatet blir! :-)

2012-03-29 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0