Bilder från bloggträffen på BodyShop


Jag gick på AW med några tjejer från jobbet igår så jag hann aldrig lägga in bilder från bloggträffen på BodyShop. Tjejerna fick avundssjuk titta på den underbara Goody-bagen jag fick när jag va där. De luktade och fick känna på produkterna. Sen när jag kom hem var jag tvungen att väcka min sjuk man så även han fick titta på produkterna. Han var inte lika förtjust som jag. Jag ville testa dem nu nu nu så jag tog en dusch och testade chokladpeelingen som känns som en kladdig kladdkaka när du tar i den - I just love it. Använde även duschgelén och smörjde in kroppen med den ljuvliga och krämiga bodybutter sen. Gud vad den var dryg. De måste ha gjort om den för när jag använde deras produkter för några år sen tyckte jag inte bodybutter var så dryg samt att det luktade för mycket. Denna choklad-butter luktade ljuvligt. Var lite skeptisk till att jag skulle uppskatta chokladdoften på alla produkter men det gick bra.

Kommer skriva om produkterna imorgon så håll ut. Här kommer lite bilder från gårdagen. Som vanligt kan man klicka upp de små bilderna till att bli större...

 


De presenterade sin nya serie Chocomania. "WEAR IT, LOVE IT, BUT DONT EAT IT"

 


Frukost på BodyShop på Drottninggatan



Produkterna som ingår i deras choklad-serie. Bodybutter, bodyscrub, bodylotion, duschgelé, lipbalm och en härlig tvål.



 



Min goodie-bag. Ett chokladhjärta som innehöll alla härliga produkterna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0