CIDESCO - Examen


Igår har jag den skriftliga delen och idag hade jag den praktiska delen på CIDESCO. Har som sagt tidigare tagit ITEC men nu har jag även tagit ännu en internationell examen!! Wiii... Jag måste erkänna att jag var nervös eftersom jag inte gått Yrkeshögskolan för hudvård och spas utbildning så jag skulle göra lite annorlunda än dem andra. Men eximinatorn från Paris hade förståelse - thank god.

Var lite orolig för teorin för vissa frågor hade jag inte ens hört om eller visste vad det var men det gick tydligen hela vägen!!

Så nu har jag ytterligare en examen!! Grattis till mig.



Kommentarer
Postat av: S

Jippie! Grattis :) skriv vad du gjorde för prov :)

2012-02-01 @ 07:51:50
Postat av: Malin

Grattis!! Bra jobbat!

2012-02-01 @ 12:56:44
Postat av: Malin

hej! Var det svåra frågor? vad var det för typ av frågor? Ska göra det provet om 2 veckor

2012-02-12 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0