Fuska fram brännan


Så här på vintern känner man sig blek, grå och trist. Jag längtar till solens värmande och välgörande strålar. Men fram till dess får jag fuska fram en härligt brun färg istället. Jag har tidigare skrivit om Id. Bare Minerlas faux tan, så idag tänkte jag nämna Matis - réponse Soleil Self-Tan. Jag använde denna (och även ID) när jag arbetade i Norge. Gav en naturlig och fantastisk färg. Glöm inte bort att peela huden innan du börjar med en brun-utan-sol-produkt.

Réponse Soleil är en avancerad växtbaserad solserie som ger optimalt skydd mot solskador och en snabbare och jämnare solbränna. Produkterna ger heltäckande vård med mjukgörande och lugnande ingredienser, antioxidanter mot hudens åldrande samt UVA- och UVB-filter. Cremerna i serien har härlig konsistens och rena växtdofter som passar både kvinnor och män.

Egenskaper:
Lätt gel som ger ansiktet naturlig, hållbar färg. Innehåller Erythrylose, ett växtteknologiskt sockerämne som ger en mer naturlig och jämn färg samt intensiv och långvarig fuktighetseffekt. Gelen har en behaglig doft och konsistens. Obs! Brun-utan-sol ger ingen skyddande effekt mot solen.

Användning: För ett jämnare och mer hållbart resultat, förbered huden med en ansiktspeeling. Applicera sedan Self-Tanning Gel jämnt över hela ansiktet, var försiktig vid hårfästen. Kom ihåg att tvätta händerna noggrant efter applicering.

Storlek: 75 ml för 350 kr på bla. www.hudoteket.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0