Laktosfri glass från Åhus


Eftersom jag är med i buzzador blir jag ibland erbjuden att testa nya produkter. Det kan även ni med göra. Den här gången blev jag erbjuden att testa deras laktosfria glas från Åhus med 3 olika smaker. Passar perfekt då sambon är lite känslig mot mjölk samt några av mina vänner. Jag upptäckte dock att glassen var väldigt svår att få tag i men till sist hittade jag 2 av 3 smaker på City Cross.


Vaniljgryning är en laktosfri vaniljgräddglass med tranbär och stora bitar av laktosfria chokladbitar.

Chokladstund
, laktosfri chokladgräddglass med chokladrippel och stora chokladbitar.

Jordubbsgryning, Lyxig laktosfri jordgubbsgräddglass med massor av jordgubbsbitar och marshmallows.

Jag tycker glassen var väldigt god för att vara laktosfri och det tycker även min sambo samt vänner som testat dem. Choklad var grymt god. Blandade i chili och passionsfrukt, vilket blev en hit. Jordgubbsglassen fann jag inte. Dessa kostar ca 35 kr i butik för 500 ml. Chokladglassen var lätt godast av de två jag testade.

Så alla där ute med känslig mage för mjölk, dessa dessa glassar, de smakar inte som vanlig tråkig laktosfri glass. Vill ni också gå med i Buzzador och testa nya produkter och tjänster så tryck på länken: Buzzador


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0