Ny kupad sportbh från Abecita

Invigningen av mina nya behag gick bra igår. Min karl har helt plöstligt slutat kolla i mina ögon för han sätter blicken längre ner. Var självklart het igår med ett fint linne under en väst och kostymliknande byxor. Dock så syns det fortfarande att det är sillisar. När jag kom ut från toaletten står det en kvinna och pekar på mig samtidigt som hon säger: Du har gjort dina tuttar, det syns!! Tack för att du uppmärksammade det och skrek ut det över hela utestället. Svarade att de gjordes för en vecka sen, därför de sitter högt upp fortfarande. Jag sa till min kille att det verkar bara vara tjejer som anmärker att man gjort silikon, för killarna verkar det som att det kvittade. Varpå min karl säger: Killar bryr sig inte om att det är silikon. Killar tänder på tjejer som trivs i sig själva och utstrålar det, med eller utan silikon.

9 dagar efter operation är brösten fortfarande svullna. Det vänstra har börjat mjukna men det högra är fortfarande hårt och väldigt svullet. Den brännande känsla har nästan försvunnit helt, dock har jag känt mig stelare i bröstmuskeln och skulle vilja ge den en ordentlig massage. Bilderna kan klickas upp större. De ser som sagt lite bättre ut nu jämfört för en vecka sen. Från sidan ser man att de fortfarande är väldigt svullna och sitter högt upp (detta är på det högra som är mest svullet). Som ni även ser från sidan, så är det inga bomber jag lagt in (än i alla fall). 350 cc i vänster och 275 cc i höger. Gjorde dem för att jag hade så ojämna bröst. Ångrar inte att jag gjort dem, förstår inte hur jag kunde vänta så länge innan jag gjorde dem.




Provade ut min BH-storlek som sagt igår på Twilifit. Hittade dock ingen BH som jag ville ha, tyckte alla såg tantiga ut. Kände mig ganska missnöjd med att det blev en 70 E/F, hoppas det blir en mindre kupa när svullnanden gått ner. Tjejen frågade om jag vill ha push-up BH men svarade vänligt att jag inte behöver det nu eftersom de sitter uppe vid hakan. Vill inte visa upp mer än vanligt bara för att man gjort ett par bröst. När man gjort silikon är det viktigt att använda sig av bra stöd för att behålla dem fina. Jag bytte igår ut min BH jag fick från kliniken till en ny härlig vändbar kupad och sömlös sporttop från Abecita! Superskön men ändå stadig nedtill och bredare axelband för bra stöd för 250 kr. Bra pris för en sportbh. Varför har man inte handlat där förut? Alltid köpt dyra sportbh:ar från Stadium för det dubbla priset, när man egentligen inte behövde använda sportbh förut för att de var så små. Testa denna, ni kommer inte bli besvikna. Jag ska köpa flera.



Köpte även 2 st Little wonder bra, även de från Abecita. Superskön mjuk seamless BH-top. Ska användas som en "vanlig" BH, men fungerar även utmärt som en behaglig top att bara trä på efter duschen på gymmet, som mjukis-BH hemma, som fusklinne. Ger bäst stöd för de med A-C-kupa, men funkar även för de med större kupa, som exempelvis jag. Jag hade på mig en svart igår under mina kläder när vi var ute och den var verkligen superskön. Kostade 149 kr på Twilfit, men fann den på internet för 129 kr/st, ta 3 betala för 2. Finns i många olika färger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0