Stygnen


Idag var jag på Proforma Clinic och tog bort stygnen, vilket inte ens kändes. De tog lite bilder och visade hur brösten kommer gå till sig om några månader. Just nu är de runda bollar som sagt och utvecklas olika. Pratade lite om BH:ar, och jag ska vänta tills svullnanden gått ner alt. 2-3 mån innan jag börjar med bygelBH. Brösten kommer bli rundare och fylligare nertill och mindre svullna upptill.

Ärren läkte ihop fint, de var redan väldigt små. Lite bulliga av stygnen som ligger under huden, som kroppen sen tar upp. Mötte upp en vän och gick till Twilfit och köpte sportBH:n jag pratat om tidigare och sen fyndade jag på NK lite fler little wonderbra för halva priset. Inte hittat någon vanlig BH än som inte påminner om tanter men jag har ju ett par veckor på mig att leta efter något jag verkligen vill ha... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0