Cooling Eye Gel från Babor

 
Jag vet att jag skriver en hel del om Babor men det blir lätt så när man arbetar med hela dagarna :) Jag försöker ibland lägga in andra märken med. Jag har tidigare fått önskemål om tips mot trötta ögon med mörka ringar, som man kan se hos nyblivna föräldrar, stressade personer och för dem som tagit en drink för mycket och la sig försent. Då har jag en riktigt bra produkt för er! 
 
SKINOVAGE PX - Sensational Eyes - Cooling Gel
 
Sensational Eyes Cooling Eye-Gel (20 ml)

En lätt oljefri ögongel med rull applikator som är till för den ömtåliga huden runt ögonen.Applikatorn har en kylande samt massage effekt som gynnar lymfdränaget när det appliceras i ögat området. Den reducerar svullnader, påsar under ögonen och lugnar effektivt trötta och ansträngda ögon. Ögongelén ger intensiv återfuktning som minimerar mina linjer och torrhetsrynkor. Ger synbart utjämnande resultat. Passar perfekt till dem med kontaktlinser är perfekt som makeupbas.
 
Aktiva ingredienser:
Alpina stamceller - skyddar DNA och motverkar hudens åldrande påverkat av ljus
Jästextrakt - motverkar påsar och mörka ringar under ögonen
Fucogel & hydrolite - verkar lugnande
Panthenol -. lugnande
 
Applicera ögongelén runt ögonen morgon och kväll efter rengöring. Klappa in försiktigt. När jag och regionschefen var på produktutbildning blev vi båda lyrikska över denna ögongel. Denna produkt är ett måste i varje hem!
 
Tips:
För att förstärka den dränerande effekten så förvara produkten i kylskåpet.
 
Pris: 477 kr för 20 ml
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0