Damn Heels limited edition

 
Känner vi inte alla igen känslan av ömma fötter efter en galen och rolig utekväll där man dansat i högklakat? Jag brukar alltid ha med mig ett par platta skor i väskan. Det tar dock stor plats! Jag har tidigare skrivit om Damn Heels ihopvikbara ballerina skor som är jättesmå. Anledningen att jag skriver om dem idag med är för att de kommit i en ny färg med begränsad upplaga.
 
  • coral2-3.png
  • coral1.jpg
  • coral3.jpg
  • coral4.jpg
 
Färg: svart, silver, guld och korall
Mått: ca 16x22x4 cm (höjd, bredd, djup)
Vikt: 240 gram

Skomaterial: Ovandel av polyuretan och sula av termoplastiskt gummi.
Väskmaterial: Polyuretan och polyester.
 
Pris: 339 kr
 

 
 

Limited Edition!

Nu har de efterlängade skorna kommit i en Limited Edition kollektion.

Begränsat antal!

 

VARFÖR:

Eftersom varje kvinna har svurit över sina klackar när hon gått hem barfota i en miniklänning.

VAD:

Attraktiva, ihopvikbara ballerinaskor i ett litet fodral som vecklas ut till en trendig väska. Sätt dina ömma, trötta fötter i de mjuka ballerinorna och lägg de övergivna högklackade skorna i den söta väskan.

NÄR:

På jobbet och resor, vid bröllop, utekvällar, studentbaler och evenemang, och som gåva.

 

http://damnheels.nu

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0