Efter 5 månader...


...ångrar jag fortfarande inte min bröstoperation. Jag har verkligen inte ångrat en dag att jag förstorade brösten. Dock stör jag mig som sagt på att det högra hänger ner lite mer än det vänstra och att det ser större ut. Dock har Örjan mät så de ska vara i samma storlek. Som jag skrivit tidigare så hade jag väldigt ojämna och olika form på bröst innan och det kan man inte ändra på med en operation mer än att jämna till dem. De ser bättre ut nu än innan och jag trivs mycket bättre med mig själv.

Ärren läker fint och håller på att blekna. Snart är de ett minne blott. Brösten är mjuka och väldigt följsamma. De som inte vet att jag gjort dem blir väldigt förvånade när jag säger att de faktiskt inte är mina egna. Helt underbart! En lagom storlek helt enkelt. Inte behövt köpa större kläder mer än större BH-storlek. Det går utmärkt att träna, ligga på mage, hoppa och stutsa och allt där omkring. De känns mer och mer som mina egna och att de alltid funnit där. Det enda "negativa" jag märkt av är att de ömmar mer strax innan mens än vad de gjorde innan operationen.


Ska lägga upp sen vid 6 månadersinlägget bilder från innan och nu.


Kommentarer
Postat av: Zara

Hej, vad kul att din operation blev lyckad! Du borde vara SUPERNÖJD :)
Du skriver av och till att du önskade dig en C-kupa från början, men att du nu får använda BH-ar för E/F kupor. Anser du att dina boobies ser ut att vara C-kupor i verkligheten med undantaget att de tar större BH-storlekar? Eller ser dem ut som E/F kupa också?

Superkrånglig fråga blev det nu, men har hört att sillisar generellt tar större storlekar, men vill även veta om detta syns! =)

Svar: Hej Zara,jo det är nog så som du skriver. De tar större storlek i BH men ser mer ut som C. De är bredare men inte lika toppiga som äkta C/D kupor kan vara. Mina är ju lite hårdare och följer inte med lika mycket som äkta bröst gör. Ingen av mina vänner ser att jag gjort dem sålänge jag inte är naken, så det är ju bra! Jag ville inte att det skulle synas.

Har fu gjort eller funderar du?
Michelle

2012-09-13 @ 22:16:28
Postat av: Maia

Hej :) dina bröst blev jätte bra och ser verkligen naturliga ut tycker jag. jag ser inte att dom ser ojämna ut på bilderna, men man ser ju alltid lite små fel på sig själv som ingen annan ser ;)
det jag tänkte fråga var hur känns dina bröst nu? du säger att dom är mjuka men känns dom så mjuka som naturliga,hårdare än naturliga, "plastiga"? känner man av kanten på implantaten? puss och kram

Svar: Hej Maia, tack för din kommentar. 17 månader senare känns de mer naturliga, fortfarande lite hårdare en helt naturliga men liten skillnad. Karln tycker det inte känns så stor skillnad längre. De är mjuka och följsamma men självklart i visa lägen känns inplantetet men det är ytterst litet. Typ om jag böjer mig fram utan BH och känner vid sidan av :-) Det är nog olika från person till person. Jag hade så lite vävnad innan så jag räknade med att de skulle kunna kännas i visa lägen. Funderar du på att göra?
Vänliga hälsningar
Michelle
Michelle

2013-05-22 @ 17:38:36
Postat av: Maia

Ja jag funderar på att göra en bröst förstoring, det är bara väldigt mycket som man vill ha koll på först :) så såna här bloggar som din hjälper mycket. tacksam för att du svarade. det finns så många olika alternativ på implantat så man blir helt snurrig. ville egentligen ha droppformade implantat men fått reda på att dom bara finns i den "hårdaste" silikonet. men jag vill ha som mjuka som möjligt och eftersom dina bröst ser naturliga ut fast än dom är runda implantat fick jag hopp om dom ändå kan se naturliga ut. :)

2013-05-26 @ 19:36:06
Postat av: Sofia

Kan man maila dig om man har lite frågor? :)

Svar: Hejsjälvklart kan du maila mig. Skicka iväg ett mail till [email protected]. Ser fram emot ditt mail :-)
Michelle

2014-02-27 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0