Hud- och kosmetikmässan 2012


Snart ska jag göra mig i ordning för att åka på Hud- och kosmetik mässan 2012 i Nacka. Det är en fackmässa som är var annat år så där kommer en massa hudterapeuter att samlas samt en hel del utställare. Det är en del föredrag med och jag valt att jag ska gå på en av dem.

Kl 14.00
Framtidens peels inom estetisk dermatologi.
Föreläsare: Dr. Per-Håkan Olausson

Hoppas bara att man får plats på föreläsningen bara :) Ska bli kul att se alla utställare med. Babor kommer lansera ett nytt märke och visa upp nya och förbättrade Babor med nya cremer och förpackning. Och vaxet som jag tjatat om ska man äntligen få se.




Kommentarer
Postat av: dianas mamma

nej då får jag inte tillbaka 6000 som man betalar först ..

2012-03-16 @ 21:13:05
URL: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0