OPI Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil


Gjort nya naglar nu när det snart är dags för bröllop. Jag har tidigare skrivit om Scratch nailfood som jag verkligen älskar men upptäckte att myrra som produkten innehåller, gjorde mina naglar gula efter ett tag. Not nice. Så den här gången har jag börjat använda en annan nagelbandsolja från OPI.

OPI Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil

En återfuktande nagelbandsolja baserad på avocado, som är en intensivt vårdande ingrediens. Återställer fuktbalansen och lipidnivån med hjälp av solros-, sesam- och kukuinötolja. Tränger snabbt in i huden och ger vid regelbunden användning mjuka och följsamma nagelband samt stärkta naglar som inte delar sig. Kan även användas på sträva hälar och armbågar för att mjuka upp huden.

Pris: 280 kr för 15 ml, 159 kr för 7,5 ml

 

Finns även som förpackning lagom till handväskan för 160 kr.

OPI Avoplex Cuticle Oil To Go

INCL:
Persea Gratissima (Avocado)lOil, Ethylhexyl Palmitate,iVitis Vinifera (Grape)iSeed Oil,eleven.se HelianthuslAnnuss (Sunflower) SeediOil, Isopropyl Palmitate,iLecithin, Sesamum Indicuml(eleven.se Sesame )lSeed Oil, Caprylic/CapriciTriglyceride, Aleurites MoluccanalSeed Oil, Tocotrienols,lAlcohol, Glyceryl Stearate,iOleic Acid, AscorbyliPalmitate, Tocopherol, BHT,iMethylparaben, Parfum/Fragrance,eleven.se BenzyliAlcohol, Benzyl Salicylate,iGeraniol, Hexyl Cinnamal,lHydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde,lHydroxycitronellal,eleven.se Butylphenyl Mehtylpropional,iLimonene, Linalol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0