Acne Killer - test

 
Som jag skrev för ca en vecka sen så har jag beställt Acne Killer - masken som florerat på Facebook och diverse sidor. Googlade jag på dem så kom det inte fram så mycket information så jag är ju rädd för att det bara en tillfällig oseriös fluga. Jag var inte ens säker på att jag skulle få se maskerna som jag beställt. Men så idag kom maskerna på posten och då passar det ju utmärkt att testa dem.
 
 
Vi tvättade rent ansiktet och sen var det bara att applicera på masken som är väldigt svart. Det kändes inte som att masken räckte till, det skulle ha varit i lite mer än 10 ml i varje förpackning. Masken ska verka 30 min innan man drar bort den. Den kändes väldigt skön och kylande på ansiktet innan den stelande då kändes det väldigt starmt. Efter 30 min har den stelnat och då kan man dra bort den. Jag försökte ta en bild men det blev inte bra. Ja vad ska man säga, den här kommer jag aldrig mer testa igen. Den gör ont att dra bort, inte som andra peel off masker som knappt känns. Med den här masken får du även en vaxning av huden. Den tar bort alla små strån som du har. Den funkar nog väldigt bra på dem med pormaskar. Ett tips är att inte lägga masken nära ögonen och på ögonbrynen, it hurts like hell när du drar bort den och du har knappt några ögonbryn kvar.
 
 
Ingredienser:
Aqua, Deep Sea Mineral, parfume
 
Pris: 5 st x 10 ml för 149 kr
 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0