Mavala höstkollektion 2012

 
Mavala minilack släpper 2 kollektioner varje år med säsongens färg. Vår/sommar och Höst/vinter. Så nu är det snart dags igen att få se den nya kollektionen Höst/vinter. Dock visade det sig att den nya kollektionen är en nylansering av deras äldre metallic lack. Jag är nöjd för jag gillar metallic färger. Satin är en underbar färg till vintern, paradise blue använde jag väldigt mycket sommaren 2010 och purple sensationen användes flitigt förra vintern. Dock hade jag velat se lite nya metallic färger, speciellt nu när så många andra nagellacksmärken släpper nya färger titt som tätt efter säsongens trender.
 

Mavala Heavy Metals Fall/Winter 2012 Collection
Vibrant Pearl, Satin, Platinum Marble, Paradise Blue, Purple Sensation

 

Pris: 45 kr/st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0