Liquid Sand Nagel Lack från OPI

 
Det är ingen större nyhet som jag kommer berätta om idag. För ärligt, har det undkommit någon om att det kommit lack som ger en struktur av matt sant och glitterskimmer?! Jag köpte mitt första idag efter att länge suktat efter dem men inte funnit färgen som jag vill ha ännu. Att det blev en sån succé hade de nog inte räknat med för när jag frågade idag om de skulle få in den färgen som jag letat efter och hon i affären svarade att hon inte visste om de skulle komma in fler gånger eftersom det bara var en tillfällig nyhet. Jag tror dock att vi kommer få se mer av dessa populära lack, för inte slutar man sälja något som säljer slut hela tiden, eller hur?! :-)
 
Många märken har kommit med dessa lack som ex. OPI, Isadora och bland annat Depend. Oftast får man vad man betalar för. OPI gör fantastiska lack och även denna gång har de lyckats!
 
 
Finns i flera olika färger och kostar 150 kr/st. Tips: Ta ej på överlack för att få en riktigt matt look.
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0