Positiv feedback


Vi har börjat med enkäter på jobbet för att se hur våra underbara kunder upplever vårt bemötande, behandling etc. De ska sen sammanställas och statistiken ska läggas ut på vår hemsida. Än så länge så har jag fått full poäng varje gång. Det talar sitt tydliga språk: att jag måste vara en duktig terapeut.

Idag hade jag en underbar person på ansiktsbehandling och hon valde att fylla i enkäten. Högsta betyg är 5

Bemötande: 5 Kommentar: toppen!
Behandling: Ocean breeze (djuprengörande ansiktsbehandling)
Hur var behandling: 5 mycket skön och superbra
Var du nöjd med din terapeut: ja, bästa terapeuten man kan få. Michelle *****

Så himla roligt att läsa såna betyg. Nu ger som sagt alla de som varit hos mig det men det gör verkligen ens dag när man får veta att man gör ett utmärkt jobb...

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

halloj. hur står det till? här är den nya bloggen!

2011-04-27 @ 21:32:01
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0