Hårmascara

 
Har ni hört talas om hårmascara? Jag tycker att jag brukar ha någelunda koll på nyheter men den här har jag verkligen missat helt. Snubblade över en sida som hade en annons om just hårmascara och får se att det funnits ett tag. Vilken fantastisk idé. Varför har inte jag kommit på det?
 
Dessa hårmascaror förändrar ditt hår på bara några minuter. Man kan lägga i lite tillfälliga slingor, dip dye eller bara färga luggen. Eller varför inte färga utväxten och små grå strån? Perfekt för en utekväll eller till en fest. Ny stil på ett par drag. Det finns även ekologiska alternativ som ex. K pour Karité som är stora i Frankrike.

 
Användning
1. Borsta i mascaran där du vill ha det i håret.
2. Vänta några minuter och kamma sedan ut med en bredtandad kam.
3. Styla håret som vanligt!
Färgen försvinner när du tvättar håret med schampo.



Pris: 
IsaDora 129 kr på bland annat H&M och Kicks
K pour Karité 135 kr på www.ecoliving.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ihåg att det fanns förr. Använde det när jag var 14is :)

2012-10-20 @ 12:35:14
Postat av: Erika

Ha ha ha, en gammal klassiker! Minns hårmascaran från högstadiet/gymnasiet.. dvs slutet av 90-talet!

Svar: Jag förstår inte hur jag har kunnat missa detta :)
Michelle

2012-10-23 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0