Mini Vapozon

Min nya kärlek! Efter många och men så fick jag äntligen köpa min lilla mini vapozon. Varför är allt som är mini så himla sött? Så liten och stilren! För er som inte vet vad är en vapozon är så är det en ångmaskin som man använder i ansiktsbehandlingar innan portömningen. Ångan mjukar upp huden samt öppnar upp hudens porer så att portömningen går lättare. Risken för att skada huden pga för hårt tryck vid portömningen minskar väldigt mycket.

 
Min mini vapozon har även en Ozon knapp som ger bakteriedödande ånga, därav det blå ljuset. Så skönt att ha en egen liten hemma som man kan använda på mannen eller vännerna. Den var inte så dyr heller. Finns billigare på marknanden men jag vill vara säker på produkten jag köper så denna fick jag betala 688 kr med moms. 550 kr utan moms hos Lars Bratt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0