Beautyclub via Dermarome

 
Brinner du för skönhets- och hudvård som jag? Då har jag ett tips till dig. Gå in på BeautyClub och bli medlem. Sidan drivs av Dermarome som har hand om bland annat Decléor, Matis, Bare minerals, Priori, Bliss, MD formulations, Essie, Molton Brown, Avène, A-derma samt kostillskottet Beyond Wishes. När du är medlem i deras beautyclub kommer du:
 
-> Regelbundet få nyhetsbrev
-> Få erbjudande och tips om nya produkkter från dessa ledande märken
-> makeup inspiration
-> få fördjupning i dina kunskaper om hudvård och skönhet med enkla tips
-> möjlighet att delta i spänannde tävlingar med fina priser
-> får alltid V.I.P inbjudan till förhansvisningar till spännande events.
 
 
 
Finns ingen direkt anledning varför du inte ska gå med så klicka på länken i början av inlägget så syns vi på ett event eller två :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: .....

Hej. Har en brådskande fråga till dig. Är också utbildad hud och spaterapeut. Och har cidesco examen även fransförlängningsdiplom och nageldiplom. Har du timlön och provision eller fast lön och provision? Tycker nämligen jag tjänar alldeles för lite med tanke på ålder och utbildning och erfarenhet. Får 110kr/h och provision 7% på produkter. Tacksamm för svar.

Svar: Hej, ursäkta sent svar. Har precis kommit hem från en semester från Hawaii idag. Där jag arbetar idag har jag en fast månadslön + provision 10 % på sålda produkter. Jag har arbetat här i över 4 år så i början hade jag en längre lön mede högre provision under åren har jag fått högre månadslön med lägre provision. Det har varierat lite från SPA till SPA. I Trysil, Norge hade jag även där fast månadslön men även provision på både behandlingar och produkter. Tror att de flesta anläggningarna har lite lägre löner för att de kan välja och vraka mellan när de anställer eftersom de finns så många som är arbetslösa. Men vill man ha bra personal (som är väldigt svårt att hitta) då får man vara villig att betala lite mer för dem :-)
Michelle

2013-10-20 @ 11:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0