Avène skin recovery cream rich

 
Jaha och så har även Elisabeth Arden PRO Age Defying serum även blivit inkallat. De ska byta ut några ingredienser så att de passar fler hudtyper. Det var länge sen min hud var så här torr, det var typ när jag var yngre och använde väldigt starka och uttorkade produkter. Däremot är huden väldigt len och slät, nästan som en bebisrumpa. Men vid den här torra årstiden behöver i alla fall min hud något mer återfuktande så idag köpte jag Avène - Skin recovery cream som är väldigt fet och skyddande. Cremen passar bäst för dem med mycket torr/känslig hud men även för dem som ex. vill ha en mer skyddande creme på vintern, eller gör ex. laserbehandling på huden. 
 
Cremen är helt fri från listade och olistade konserveringsmedel (för er som tycker att det är viktigt). Tillför fukt och gör huden mjuk och smidig samt minskar hudirritationer. Ansiktscremen hjälper till att stärka huden och ger långvarigt skydd mot yttre påfrestningar så som kyla och vind. 
 
 
 
Pris: Dyr är den inte heller, nästan skamligt så billig den är. 50 ml för endast 179 kr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0