Sockerskrubb å la Vaniljlatte

 
Nu känner jag mig nästan lite tråkig men här kommer ett till recpet på en skrubb som du kan göra hemma. Kan säga att jag gör en hel del av dem hemma nu för att ge bort när vi är bortbjudna på middag, adventsfika etc. Det är så lätt att göra att det nästan är pinsamt att skriva det här när jag vet att så många köper dyra i butikerna. När du väl börjat göra en kommer du inte vilja köpa några längre.
 
Här kommer en skrubb som alla kaffeälskare kommer gilla. En skrubb med kaffe, bra för blodcirkulationen och celluliterna samtidigt som du blir mjuk och len. 
 
Du behöver ha följande hemma:
- En fin glasburk med lock
- Nymalna kaffebönor
- Råsocker
- Olja som ex. mandelolja, olivolja eller kokosolja
- Vaniljsocker
 
Häll ingredienserna i glasburken och rör om. Använd gärna ekologiska ingredienser.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0