Ny planer

 
Jag har så mycket jag vill skriva och berätta men det är inte helt offciellt än. Men jag har stora planer, som kom helt oväntat! Var inne på att byta bransch helt och hållet för min dotters skull. Kan inte jobba sena kvällar och varannan hel helg när min man är borta mycket. Var då tvungen att sätta henne på nattdagis (som det by the way inte finns så många av) och inför varje jobbhelg hade jag behövt lösa barnvakt. Hur det nu är möjligt med tanke på hur många som inte jobbar kontorstider. Jag har nu sagt upp mig från Sparadiset för att underlätta för min dotter gällande dagis och umgänge. Kändes väldigt vemodigt och jag hade mycket ångest. Kunde inte sova på över en vecka kändes det som. Men nu verkar det ljusna tunneln. Får berätta mer när det är helt klart! You are all gonna love it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0