Svar till min bröstförstoring


Anledningen till att jag svarar här i bloggen är för att det inte gick svara via mail "Josefin"

Josefin om Min bröstförstoring:
Grattis, vad kul. :) Alltid spännande när folk vågar "ta steget", haha. Själv är det nog dags snart, men är lite för nervös för operationen. Lite kluven var man ska göra det någonstans också, man vill ju ha ett seriöst ställe. Var inne på proforma clinic och kollade på behandlingar, men det stod ingenting om bröstförstoringar? Tyckte priset var bra så blev lite intresserad.



Tack för din kommentar på min blogg och kul att inlägget hjälpte någon. Jag har velat fixa till mina bröst sen jag var 15 år tills jag tog steget. Nu kan jag inte förstå att jag inte gjorde det tidigare. Mina vänner tycker att jag redan ser mycket gladare ut och mer harmonisk i mig själv.  Inte ångrat mig en dag, som en del verkar gjort när man läser runt lite på internet.

Tyckte med att det var lite klurigt på Proforma Clinic hemsida men bröstförstoring står lite kort om här:

http://www.proformaclinic.se/operationer.html#1

och här är prislistan:

http://www.proformaclinic.se/prislista.html


Örjan som jag gick till är lite svår att få grepp om. Många av mina vänner har gjort hos Michael och han är väldigt populär. Gillar dock sätta in lite större inplantat medan Örjan gillar mindre naturliga bröst (den känslan jag fick i alla fall). Det är inget att vara nervös för (fast jag var ett nervvrak innan), för du får all hjälp, smärtstillande och allt du behöver från kliniken. Man vill inte åka hem därifrån!! :) Tror de flesta stora är väldigt seriösa, alla kirurger är nog bra på något sätt. Jag valde Örjan fast att han var lite svår, för att han gör fina ärr och vill ha naturliga bröst. Sen även för att han tidigare arbetat på viktoriakliniken. Ville göra där men de tar ju över 50.000 för ett par bröst.

Bara att höra av dig om du har några frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0