Pepsodent white now cool mint


Jag är med i Buzzador och då får man vara med i olika hälriga kampanjer som passa ens intresse och liv.  Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Självklart är jag med så jag får testa nya produkter.

Vill ni med gå med och få chansen att testa nya tjänster och produkter så klicka på länken och anmäl ert intresse redan idag.

Anmälan till Buzzador

Nu har jag fått hem ett stort paket med tandkräm. 15 tuber små tandkräm, 1 stor tandkräm och 1 tandborste. Tanken är att jag nu ska dela med mig av tandkräm och berätta om tandkrämens effekter. Jag har gett bort 8 än så länge till arbetskollegor, vänner samt till sambo som funderade på att bleka tänderna. Har några tuber kvar om det är någon som skulle vilja testa tandkrämen, kravet är dock att du ska lämna en liten redogörelse vad du tyckte om tandkrämen och vilken effekt den gav, som tar med min i min slutrapport sen.

Tandkrämen ska ge en synlig effekt på en gång, men gradvis ljusa upp tänderna till en vitare nyans.

  • Tandkrämen ger resultat redan efter första borstningen genom att den blåa färgen åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut.

  • Pepsodent White Now ger även en långvarig och gradvis whitening-effekt ju mer man använder den. Dessutom fungerar den utmärkt som vanlig tandkräm för daglig användning.
  • Fräsch smak av Ice Cool Mint
  • Produkten innehåller fluor.

*Klinisk studie på optisk whitening-effekt matt på 78 personer. Whitening-effekten är temporär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0