Oseriös Thaimassage


Träffade på en ordentligt äcklig man i sina bästa 38 år, som verkade vara trevlig till en början idag, när jag och min syster tog oss en drink på Skrapan. Vi pratade om allt möjligt men mest om hans jobb som fotbollstränare i Allsvenskan (vilken han antagligen ljög om då han sa han hette Anders och tränaren i det laget hette Valeri). Sen kom det även fram att han hade ett spa där man gav ut thaimassage i Fredhäll här i Stockholm. Han hämtade hem thailänska kvinnor som han lovade en man och pengar. Han gav dem 75 kr i timmen samt lite mat och en lägenhet att bo i tills de hittade sig en man. De arbetade en hel del med massage och han berättade gärna hur mycket pengar han tjänade. Han tog 300 kr/h för 60 min massage och hade förmedlat 52 st thailänska kvinnor till lyckliga förhållande. Enligt hans mening antagligen. Kvinnorna var runt 25 och männen upp till 65. ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT. Inte undra på att man tycker att Thaimassage är äckligt när man får veta att de jobbar för slavlöner. Han tyckte han gjorde dem en tjänst. Han hade en äktenskapsförmedling. Han berättade även att de inte hade utbildning. Jag sa åt han att han borde starta ett thai ställe i Thailand istället för att gynna deras hemland för vårt gynnar då inte då det redan är hög arbetslöshet inom detta yrke.

Det tråkiga är att folk tror att man bara glider runt i harmonisk musik och pillar lite på folk. Vi jobbar hårt, iaf där jag jobbar. Jag har pluggat nästan 3,5 år och hjälper många av mina kunder med yrkesrelaterade problem eller hudåkommor i ex. ansikte. Det är en hel vetenskap med kropp- och hudvård. Jag försöker arbeta seriöst i mitt arbete men så kommer det en sån man som förlämpar mig rejält som terapeut. Det helade slutade med att han frågade mig om happy endning. Jag slog till han ordentligt och åkte hem innan han insåg att han just blev slagen av en tjej. Ska anmäla hans företag till skatteverket och relaterade organisationer på måndag. Jag blir så himla irriterad av såna kommentarer. Det händer även av nyktra män som tar tag i en i massageummet och frågar om happy ending är möjligt. De har varit på andra massageinstitut och fått det innan. Garanterat thaimassage. En kvinna i Fruängen har ett ställe med thaimassage och hon berättade att hon var tvungen att ha en man där, för hon kunde inte vara där själv för då kom det in äcklig män som ville ha happy endning. Det är ju tragiskt. De borde ju gem dem en p-rulle, lite glidmedel och en toarulle.

.

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ja Ni... vad jag tycker är mest irriterande är att en barnutredare kan sitta och säga att det är en varningsklocka för att man har 3 barn med 3 olika kvinnor och att hon skulle ta det som en anmälan... FY FAN säger jag, detta bevisar bara att mannen var för snäll när vi gav kvinnan rösträtt fy fan vilket svin du är, om jag viste vem du var desirée så skulle jag anmäla dig till JO, jävla rödstrumpa

2011-04-18 @ 07:56:33
Postat av: Mannen

Med det menar jag inte att det är rätt att han utnyttjar kvinnor, men att han gör det har inget att göra med hurvida han är en bra pappa eller inte, Ni skall också veta att just Thai tjejer har en förmåga att när dom får fast uppehållstillstånd packa väskan och dra både från man och barn, dom har inga skuldkänslor för att dom lämnar sina barn i sticket, för dom är det bara att tjäna pengar som räknas så dom kan skicka till sin familj i thailand, har en vän som har 2 barn med 2 olika thaikvinnor, så fort dom fick uppehållstillstånd drog dom och lämnade honom med barnen, betyder det att han är en dålig pappa? Han sliter stenhårt för att få pengarna att räcka till och han gör allt för sina barn, trots detta har han nu en ny kvinna behöver jag säga att hon är Thai hon också... :)

Men att du som soss kärring skall sitta och spela gud med andra människors barn är riktigt lågt, BYT JOBB, du kanske skulle börja fundera på att börja med thaimassage själv hehe.

2011-04-18 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0