O.P.I nagellack


Så här på sommartid vill man ju visa sina fina små fossingar och då kan man lacka dem i säsongens olika färger. Jag tycker då att man ska ta och använda sig av ett bra lack som sitter ordentligt. O.P.I är det berömda nagellacket som finns i över 400 olika nyanser, och säljs i över 70 länder. OPI´s nagellack är internationellt känt för sin otroligt höga kvalitet och vinner ständigt priser och bäst i test. Lacket är mycket enkelt att applicera, ger en blank och elegant yta och är mycket slitstarkt vilket ger ett mer hållbart resultat. Eftersom nya nyanser alltid framtas i sammarbete med det amerikanska moderådet följer OPI´s nagellack alltid det rätta trenderna och färgerna, som har nya roliga namn som ex " i´m not really a waitress". OPI släpper ett stort antal nya nyanser varje år, så du kan alltid vara säker på att hitta just ditt favorit lack!

Jag har själv olika färger från olika års trender. Ska iväg och finna några nya som jag ska invikga på mina fossingar inför Gotlandsresan :)  I Sverige hittar ni dem för 150 kr (de innehåller 15 ml)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den växer så det knakar :) Ganska kul att se magen på bild, den ser så mycket större ut och jag känner mig inte alls stor & otymplig! haha konstigt nog känner jag att magen ibland har försvunnit på morgonen då jag vaknar för att man ibland känner sig så lätt! haha ganska roligt då man sedan går förbi en spegel & inser att den är rund & stor som om jag svalt en boll! :)

2011-07-11 @ 22:08:39
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0