3 månader


Nu har det gått 3 månader och några dagar sen bröstoperationen. Helt galet vad tiden bara flyger iväg. Blir lika glad fortfarande när jag vaknar upp. Jag har bröst!! Känns som man är mer fulländad. Jag trivs bättre med mig själv och kan nu ha lampan tänd, om ni förstår vad jag menar. Brösten har gått ner till en mer normal form. Var hos Örjan på 3 månaders kontroll och berättade att jag tyckte ena hängde ner mer än det andra. Han mätte och sa att de är på samma höjd men att det vänstra har mer underpol än det högra och det är för att jag hade så liten egen bröstvävnad där mot det andra bröstet. Det skilde som sagt en hel del mellan brösten, det var därför jag gjorde operationen. De är nu jämna och det är huvudsaken. Örjan tyckte att de hade blivit fina och var väldigt mjuka och gosiga. Mannen min uppskattar dem med nu. I början var han ganska anti och försökte in i det sista övertala mig att inte göra det. Jag trivs som sagt mer med mig själv så även vårt samliv har blivit bättre. Karln har tidigare sagt att det kvittar om det är äkta eller silikon, man tänder på en kvinna som trivs med sig själv. Fast jag kan erkänna att jag blir lite generad ändå ibland inför han...

Köpte ny BH på twilfit. En balconette med spets i vit och en i svart. Ska vara brudtärna i en tubklänning så perfekt med dessa när man kan ta av axelbanden smidigt. I just love love love them. 299 kr så ett bra pris med om man jämför med de från Change som jag kollade på som kostade 860 kr. Den här gången blev det 70 E. De sa att jag har 70 E/65 F beroende på modell. Med lite tålamod hittar man fina modeller på BH i den storleken. Använder mest sportBH så jag behöver inte ha värsta lagret heller. Det är mest när man inte är på jobbet som man vill ha något annat. Push-up är helt uteslutet, har inget behov att visa upp dem för andra mer än för mig själv och för min man.



Brösten är mycket mjukare nu. Nästan som riktiga. Känns som de tillhör kroppen, att de är mina egna. Helt underbart. Med kläderna på så är det ingen som kan tänka sig att jag ens gjort ett par silikon bröst = lagom storlek. Inte ångrat en dag att jag gjort dem och lär nog inte göra det heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0