Self-tanning-Servett


Som ni alla vet så skrev jag om soldusch igår och det var en del som då hörde av sig på mailen om att det fanns bra self-tanning-servetter som gjorde att man blev brun på en gång ifall man ville ha ett snabbt resultat. Brilliant self-tanning-servett ger en lätt solbränd hy på en gång. Servetten räcker till ansikte och ben. Vill man använda till hela kroppen krävs det mer än en servett. För att få en hållbar och intensiv färg som möjligt så rekommenderas det att man peelar kroppen innan den första servetten och sen använder en ny sevett efter 3 timmar. Servetten har en svag doft och innehåller inga färgämnen utan aktiverar hudens eget färgpigment som jag nämnde igår. Håller inte lika länge som en soldusch och ger inte samma bruna ton men perfekt om man vill ha en snabb uppfräschning inför kvällens äventyr.

Pris: ca 25 kr/servett hos bland annat eleven.se (där det verkar som jag hittar alla produkter jag skriver om :)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0