7 veckor efter operation



Tiden flyger verkligen iväg. Det har redan gått 7 veckor. Hela 7 veckor, vad hände? Jag har varit lite nojjig sista veckan med brösten. Jag tycker att brösten känns förstora och man kan känna inlägget. Jag ville ju bara ha jämna bröst som såg och kändes naturliga. Kanske är det jag som överragerar för ingen annan verkar tycka att jag skriker silikonbröst. Det högra bröstet som det är 75 ml mer i känns större och jag tycker att det hänger ner lite mer än det vänstra. Så jag har mailat Örjan om det jag är orolig för. Han svarade ganska snabbt att jag får inte luras av vårtgårdstorleken är olika, vilket ger intrycket att ena kan vara större. Att man känner inlägget är fullt normalt, dels för att jag är smal men för att det är så pass nytt. Det kommer kännas mindre bulligt allt eftersom. Jag får börja använda bygelBH 2-3 månader efter operation, när svullnaden gått ner upptill. Så nästa vecka ska jag ut och leta efter en BH som inte påminner om tanter. Sen skrev han att brösten kommer ändras lite mer framöver så ni får ha lite överseende med hur de ser ut nu. Jag har ett återbesök bokat om 5 veckor så då skulle han titta lite mer på dem. Förhoppningsvis lägger sig det vänstra ner sig lite mer. Har kunnat börja träna nu med, även spinning och det går väldigt bra. Känns som allt läker fint.



Ärren är väldigt fina och små än så länge. Man ser dem knappt. Såg på en häromveckan som också hade förstorat brösten och hennes ärr var allt ifrån fina. De var 1 cm tjocka som sträckte sig från sida till sida och var väldigt röda. Hon kan inte ha gjort sina hos Örjan i alla fall :) I övrigt känns det bra, jag skulle kunna tänka mig formen som den är nu men de lär som sagt ändras mer så det ska bli härligt att få se slutresultatet.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-17 @ 19:42:16
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: BEAUTY SECRETS

Tack för din åsikt på min blogg!

:)

2012-02-20 @ 21:54:57
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fina dom är! Gjorde själv en bröstförstoring för en vecka sen och jag har precis som du att ena vårtgården är större. Så skönt att se att fler har så ;)

Svar: Hej, tack! Jag är väldigt nöjd. Hur känns dina? Sitter de uppe vid hakan för tillfället? Varft gjorde du dina`?
Michelle

2012-09-12 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0