Wella Professionals Texture Transformation


…lockar, rakt eller vågor i håret? – du bestämmer!

Har du rakt hår och längtar efter lite mer form och struktur på håret – eller har du ett superlockigt hår och drömmer om rakt blankt hår? Med den nya Texture Transformation-behandlingen från Wella Professionals kan du få precis den texturen på håret som du alltid har drömt om – lockar, vågor eller rakt hår med fantastiska stylingegenskaper.

Personligt Resultat
Wella Professionals Texture Transformation-behandlingen består av tre behandlingar: Silky Sleekness, Alluring Waves och Bouncy Curls. Varje behandling kan skräddarsys efter hur rakt, lockigt eller vågigt resultat du vill uppnå. Du kan även få effekter i håret så som ökad rörelse uppe vid kronan, böljande längder eller helt enkelt en rak och slät lugg.

Jag har sånt där typiskt nordiskt hår. Rakt, mjuk och tungt hår med många med tunna strån. Omöjligt att styla utan 1000 olika produkter. Så denna produkt ska jag verkligen testa. Finns tillgänglig sen november 2011 på Wellas professionella salonger. Fann inte så mycket info om dem på nätet och inte heller i tidiningen jag fick veta att de fanns. Men det lär komma mer och mer nu under våren tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0